تعريف دقيق و درست نرم افزار CRM




نرم افزار CRM ابزار تخصصي مديريت ارتباط با مشتريان است. و در تعريف دقيق تر مي توان گفت که CRM، يک استراتژي اساسي براي مديريت روابط و تعاملات سازمان با مشتريان فعلي و مشتريان بالقوه است. نرم افزار سي آر ام مجموعه اي از نرم افزار بازاريابي، نرم افزار فروش و است که به سازمان‌ها کمک مي‌کند که با بهبود فرآيندهاي سازماني از قبيل فروش، بازاريابي، گردآوري و مديريت اطلاعات مشتريان و مديريت تماس همراه با گزارش‌گيري و . ميزان سودآوري و بهره‌وري خود را افزايش دهند.










چرا
خريد CRM
مهم است ؟




به عنوان مدير يک سازمان، قطعا به خوبي مي‌دانيد که اگر قرار است کسب و کار شما ساليان سال به بالندگي خود ادامه دهد، بايد با توجه به چشم انداز تعريف شده، يک استراتژي مناسب و دقيق براي هدايت کسب و کار خود تدوين کنيد.
بدون شک اهداف بلندي براي برنامه فروش و سودآوري سازمان خود تعريف کرده ايد. اما براي پيشبرد اين اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقيق و به هنگام نياز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسير پيشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشيد. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفيد و يک دست، اين امکان را به شما مي دهد که از عملکرد تيم‌هاي فروش، پشتيباني، ارائه خدمات به مشتري و بازاريابي خود آگاه شويد. همچنين مي توانيد از داده هاي مربوط به کانال هاي مختلف فروش و رسانه هاي اجتماعي خود را رصد نماييد.









نرم افزار CRM چيست ؟




بررسي اجمالي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري




شما با استفاده از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري، يک ديد کلي از مشتريان خود پيدا خواهيد کرد. در واقع مي‌توانيد همه فرآيندها را به صورت يک سيستم واحد، مشاهده کنيد. يک نمودار ساده و قابل تنظيم که مي‌تواند سوابق قبلي مشتريان، وضعيت سفارش‌هاي آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتريان ويژه و . را براي شما به زبان تصويري و مختصر بيان کند.


در سي آر ام اوج، شما حتي مي‌توانيد انتخاب کنيد که اين اطلاعات، مربوط به فعاليت‌هاي مشتريان در رسانه‌هاي اجتماعي شما نيز باشد. براي مثال لايک‌ها و نظرات مشتريان شما در شبکه‌هاي اجتماعي و نيز مواردي که با ديگران به اشتراک مي‌گذارند.


بازاريابان سازمان شما مي‌توانند با کمک سي آر ام اوج، براي درک بهتر قيف فروش و يا بررسي روند آينده هر محصول، پيش‌بيني‌هاي دقيق‌تري انجام دهند. به اين ترتيب، شما ديد واضح نسبت به هر سرنخ خواهيد داشت و مسير تبديل سرنخ به فروش را راحت تر طي مي کنيد.


هر چند که سي آر ام اوج، به طور سنتي، ابزار فروش و بازاريابي است، اما تيم‌هاي پشتيباني و ارائه خدمات مشتري نيز از مزاياي بي‌شمار آن بهره مي‌برند. امروزه مشتريان مي توانند از روش هاي مختلفي مشکلات خود را به گوش کسب و کارها برسانند. مثلا مي توانند آن را در يک کانال اجتماعي (مثل توييتر) مطرح کنند و يا به صورت خصوصي (مثلا به صورت ايميل يا تلفن) درصدد حل آن برآيند. پلت فرم سي آر ام اوج، شما را قادر مي‌سازد بدون اينکه مسير رديابي درخواست مشتري را گم کنيد؛ آن را به بهترين و موثرترين شکل ممکن پيگيري نماييد.


منبع : https://www.owj.io/


نرم افزار رديابي گوشي

نرم افزار CRM چيست ؟

افزار ,مشتريان ,يک ,نرم ,مي ,مديريت ,نرم افزار ,فروش و ,آر ام ,سي آر ,ام اوج، ,افزار مديريت ارتباط

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


businesstech kokpiano Alvin's game انتي ويروس ايراني Garry's receptions علوم دامی دانشگاه زنجان کلاس آبی parstewordcu wholesalepaintguns محمد صادق زرگری مدیریت اجرایی